شرح مهمات الجوب سنتر مهمه رقم (10) Tomboys marriage

بسم الله الرحمن الرحيم

اهلا بكم فى مدونتى المتواضعه مدونه كونكر كويست

النهارده معانا شرح المهمه العاشره من مهمات الجوب سنتر
وهى مهمه سهله جدا ان شاء الله واسمها 
Tomboys Marriage
  او زواج العانس
الشروط انك تكون لفل 80 او اكثر

هتروح تكلم
Task Master Chang فى الجوب سنتر فى مدينه التوين سيتى Twin City

وتختار المهمه من عنده



هيبعتك لمدينه الديزرت عند واحد اسمه Farmer Lynn ودى صوره ليه

هتروح تكلمه وتقوله انك جاى عشان تساعده 
هيقولك انه كبر فى السن وانه معادش قادر يشتغل فى المزرعه وهو معندوش بيت وياريت لو تقدر تساعده انه يبنى بيت عشان هو حاسس انه قرب يموت وخايف على بنته الوحيده اللى لسه متجوزتش ورافضه فكره الجواز من الاساس
هيقولك انا محتاج 10 حجر من وحوش الـ Rock Monster  الوحوش دى هتلاقيها فى مدينه الديزرت هتروح تضرب فى الوحوش لحد ما تلاقى الحجاره اللى عايزها وهتكون بالشكل دا

هترجعله تانى هيقولك انا متشكر ليك بس انا لسه محتاج شويه ديكورات عشان البيت  معلش هتروح تموت وحوش Rock Monster Lvl 78 ودول اللى بيبقى لونهم احمر
وتجمعلى الحاجات دى

Rune Jade
Sun Jade
Moon Jade

هتروح تضرب فى الوحوش يظهرلك 3 الوان فى الايتمز هتدوس على اى واحد كليك يمين هيتحولو لحجر من ال 3 المطلوبين زى الصوره دى اللى متحدد بالاحمر دول ال 3 الوان اللى بيتحولوا لواحده من اللى متحدد بالاصفر

وتكمل لحد ما تجمع ال 3 حاجات المطلوبين
وهترجع تانى مدينه الديزرت للراجل
هتروح تكلمه وتديهومله هيقولك شكرا 


بس انا عندى مشكله بنتى اسمها Carolyne عندها 30 سنه ولسه متجوزتش ومش عايزه تتجوز ممكن تروح تقنعها بفكره الزواج عشان هى عندها عقده من فكره الجواز وانا خايف اموت واسيبها كده بس خلى بالك هيا هتسالك سؤال ولازم تجاوب عليه صح هتروح تكلمها
 

هتسالك سؤال واجابته هتكون رقم 1 Ocean Jade

هتقولك انا بدأت اعجب بيك روح لـ Task Master Chang

استلم هديتك
هيديلك سلسله اليت لفل 82 واكسبول


اتمنى ان الشرح يكون سهل ومبسط

ان وفقت فما توفيقى الا بالله وانا اخطأت فهو منى فسامحونى
اى استفسار او سؤال عن الموضوع او يخص اللعبه عموما سيب تعليق وان شاء الله هرد عليك
شكرا لزيارتك مدونتى 


عن الكاتب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة © 2015 لصاحب الموقع

تصميم : essam awny